Dosyadan Taslak Ekleme

    Dosyadan Taslak Ekleme ekranı kendi bilgisayarınızda muhafaza edilen dosyaların sisteme dahil edilip akışa sunulması için kullanıldığı ekrandır.

    Sol üst menüden Genel’i seçiniz.Açılan üst menüden Dosyadan Taslak Ekleme‘yi seçiniz.

    Açılan Dosyadan Taslak Ekleme ekranında işlem butonları ve belge verisi alanı yer almaktadır.Belge verisinde ;

    1. Belge Türü alanına uygun bir seçim yapınız. ( Şekil 30 – 2. Alan)
    2. Konu alanına elinizdeki fiziksel belgenin üstünde yer alan konu bilgisini giriniz. ( Şekil 30 – 2. Alan)
    3. Gizlilik alanın da Tasnif Dışı , Hizmete Özel , Özel , Gizli ,Çok Gizli , Kişiye Özel seçeneklerinden biri seçilmelidir.Resmi yazışma usullerince bir belge en az Tasnif Dışı gizlilik derecesinde olmalıdır.Bu yüzden bu alan zorunlu alanlarımızdandır. (Şekil 30 – 2. Alan)
    4. Dağıtım bölümünde ise kayıt olan evrağın, dağıtımını gerçekleştirecek olan birim seçilmelidir. (Şekil 30 – 3. Alan)
    5. Akış bölümünde ise kayıt olan evrağın kimler tarafından imzalanacagı bilgisini girdiğimiz alandır. (Şekil 30 – 4. Alan)
    6. Ekler bölümünde kayıt edilen evrağın eklerinin sisteme yüklendiği bölümdür.Ekle butonu veya Gözat linki ile kayıt edilmek istenen evrağa ek ekleyebiliriz.Sistem Belgesi Ekle linki ile sistemdeki bir belgeyi ek olarak ekleyebilirsiniz. (Şekil 30 – 5. Alan)
    7. İlgiler bölümünde kayıt edilen evrağın ilgilerinin sisteme yüklendiği bölümdür.Ekle butonu veya Sistem Belgesi Ekle linki ile kayıt edilmek istenen evrağa ilgi ekleyebiliriz. (Şekil 30 – 6. Alan)
    8. Tara butonu ile bilgisayarımıza bağlı tarayıcılarmızda fiziksel belgemizi tarayabiliriz. (Şekil 30 – 1. Alan)

    Şekil 30